Tuesday, March 5, 2013
2 komen

Ura-Ura Mengenai Album Terbaru Inteam

8:49 PM
Inteam Reunited – Iman Aman. Foto ihsan: Facebook Inteam. Hasil kreatif photoshoot Firdaus Mahadi.
Merangkul Anugerah Album Nasyid Terbaik 2010 menerusi album Allahu Rabbi, Inteam dilihat begitu berhati-hati dalam mengumpul material untuk album terbaru mereka. Hampir 4 tahun peminat menantikan album terbaru mereka. Mungkin penantian itu bakal berakhir kerana Inteam telah mengumumkan yang album terbaru mereka akan menemui peminat pada tahun ini. Ingin tahu lebih lanjut mengenai album terbaru Inteam? Jom ikuti info-info yang kami perolehi mengenai album terbaru Inteam. Lets check it out!

  • Inteam sekali lagi menggunakan formula album Allahu Rabbi apabila menampilkan 2 bekas vokalis kumpulan itu, Suhaimi Saad dan Hisyam Ahmad dalam album terbaru mereka.
  • MUNGKIN, ini satu-satunya album Inteam yang bakal menampilkan ramai artis yang membuat featuring. Jeng jeng jeng….
  • Selain artis tempatan, ada khabar angin yang kami terima mengatakan Inteam bakal berduet dengan artis luar negara. Betulkah? Siapa artis tersebut? Maher Zain? Raef? Zain Bhikha? Edcoustic atau Opick? Kalau benar, ini berita gembira buat peminat-peminat Inteam. Apa pun, ia belum disahkan lagi oleh Inteam. Kena tanya Inteam lepas ini.
  • Ingin mengetahui info selanjutnya berkenaan album terbaru Inteam? Layari Munsyeed{Dot}Com untuk membaca berita sepenuhnya. 

sumber berita:

Dapatkan berita terkini industri nasyid dalam dan luar negara hanya di Munsyeed{Dot}Com

2 komen:

 
Toggle Footer
Top